Algemene voorwaarden
Prijzen:
De vermelde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. De genoemde prijzen zijn voorbehouden van eventuele typefouten en prijswijzigingen. De producten worden geleverd aan de prijs die geldt op de besteldatum. Passie Bloom heet een minimum bestelbedrag van 7 in de webshop. Bestellingen onder dit minimum worden niet in behandeling genomen.
Bestelling:
Het is belangrijk dat je voordat jij een bestelling plaatst goed de algemene voorwaarden doorneemt. Als jij een bestelling plaatst betekent dit dat je akkoord gaat met deze algemene voorwaarden en ga je een wettelijk bindende overeenkomst aan om één of meerdere artikelen te kopen en bent je betalingsplichtig. Na de bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail, met daarin het totaal bedrag, inclusief verzendkosten en het banknummer waar de betaling op overgemaakt kan worden. We doen ons uiterste best om de webwinkel artikelen up to date te houden. Toch kan het voorkomen dat een artikel (tijdelijk) niet meer leverbaar is. Is dit het geval dan word je hierover per mail geïnformeerd (is er ook al betaald, dan worden de kosten teruggestort op jouw rekening).
Verzendkosten:
De verzendkosten van Passie Bloom zijn laag omdat alles door de brievenbus past. Er geld daarom een standaard verzendtarief van €4,10 voor alle bestellingen binnen Nederland. In dit bedrag zitten de standaard verzend en behandelkosten verwerkt. Hiermee wordt bedoeld dat voor dit bedrag je bestelling bij elkaar wordt gezocht, wordt ingepakt en wordt verzonden naar het opgegeven adres. Pakketjes worden voor dit bedrag met zowel brievenbuspost, brievenbuspakketje en als groot pakket verzonden, afhankelijk van het gewicht en grote van de bestelling. Bij dit verzendtarief zit geen automatisch track en trace code. Wil je wel een track en trace code ontvangen en het graag per brievennbuspakketje of groot pakket verzonden hebben, dan kun je dit bij bestellingen vanaf
€ 20,- aangeven tijdens het bestelproces. Bij bestellingen onder de €20 kunnen wij niet altijd verzenden met brievenbuspakktjes of als groot pakket met track en trace nummer. Tenzij wij daar zelf voor kiezen.
Wij verzenden met PostNL. Passie BLoom is niet aansprakelijk voor eventuele schade aan de producten tijdens het transport met PostNL. Hievoor kun je zelf een klacht indienen bij PostNL. Jij dient bij het invullen van de bestelling zelf aan te geven naar welk land het pakket verzonden moet worden en of je het pakket standaard of aangetekend wilt laten verzenden. De verzendkosten worden nader bepaald bij afrekening. Na bestellen krijg je altijd een automatische factuur. Jij krijgt daarna nog een bevestigingsmail met de juiste verzendkosten. Wij vragen je pas te betalen nadat je deze tweede bevestigingsmail heeft ontvangen, met daarin de juiste verzendkosten en geldende factuur.
Aangetekend pakket:
Je kunt zelf kiezen voor een aangetekend pakket. Bijvoorbeeld bij producten die snel kapot kunnen zoals serviesgoed, glaswerk etc. Enkele producten in de webshop staan automatisch op een aangetekend pakket, aangezien deze erg breekbaar zijn bij verzending. Heb je zelf een standaard pakket aangevinkt, maar vinden wij de artikelen toch breekbaar voor verzending, dan krijg jij in de bevestigingsmail van ons de vraag of je dit pakket toch verzonden wilt hebben met extra zeker: dit is een aangetekend en dus verzekerd pakket die tot €500 aan schade vergoed. In deze mail worden ook de extra kosten daarvoor gemeld. Je kunt dan aangeven of je het pakket aangetekend of standaard verstuurd wilt hebben. Eventueel passen wij de factuur dan voor je aan.
Let op: Standaard verzenden is wel op eigen risico.
Verzenden:
Wij gaan over tot verzending mits het verschuldigde bedrag op onze rekening is bijgeschreven. De betaling dient dus vooraf aan ons overgemaakt te worden. Bij jouw bestelling gaan wij ervan uit dat de goederen verzonden mogen worden. Ook bestaat bij ons de mogelijkheid tot afhalen. Indien jij de producten af wilt halen, kun je bij stap 3 van het betaalproces, aankruisen: Betalen bij afhalen. Dan komen er geen verzendkosten op de factuur te staan. Wij nemen dan vanzelf contact met je op, wanneer je de artikelen het beste kunt afhalen. Afhalen kan op het postadres in Stroe aan de Gentiaan 17, 3776 ND. Het totaal order bedrag dient wel vooraf overgemaakt te zijn en op de rekening te staan op dag van afhalen.
Annulering:
Je hebt de mogelijkheid om een bestelling te annuleren. Dit kan via de mail, binnen 48 uur na bestelling. Gebeurt dit niet na 48 uur dan geldt automatisch de verplichting tot kopen. Na annuleren ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.
Niet tevreden:
Als je niet tevreden bent over het gekochte product, kun je het product naar ons terug sturen. Wij zullen dan het geld van het product terugstorten. De verzendkosten die gemaakt zijn, zijn voor jouw eigen rekening. En ook de verzendkosten voor het retourneren zijn voor de koper zijn rekening.